Spousta z nás ráda cestuje. A když se vydáme za nějakým tím dobrodružstvím, snažíme se při ubytování dodržet časy příjezdu i včasného odjezdu. Nebo ne? Dobrodružně začal včera pobyt v lázeňském městě dvě turistům z Irska, kteří z blíže neurčeného důvodu přijeli do jednoho z hotelů na Vřídelní ulici až kolem půlnoci. Shodou šťastných náhod se do hotelu dostali buď s příchodem, nebo odchodem (nebylo přesně řečeno) jiného ubytovaného hosta. Shodou náhod nešťastných je ale v hotelu zamknul, a aby toho nebylo málo, na recepci se už v tuhle noční hodinu nikdo nenacházel. Situaci se turisté rozhodli řešit prostřednictvím linky 112. Dovolali se operátorovi až do krásných Českých Budějovic, který zvonící telefon samozřejmě vzal, za to vytočené mobilní číslo uvedené na stránkách hotelu nevzal nikdo. A v tento moment vstupují do příběhu strážníci, kteří byli požádáni o součinnost při řešení ubytovacího nezdaru. Vyslané hlídce se po příjezdu k hotelu podařilo probudit jiného spícího hosta, který s výrazem lehce zmatené lesní včely odemknul vchodové dveře. Turisté tak nakonec museli počkat na příchod někoho, kdo je mohl ubytovat. Jak dlouho ale čekali, to strážníci nezjišťovali stejně jako to, jestli byl příčinou komunikační šum mezi personálem hotelu a turisty. Ubytovací nezdar