Přes devatenáct tisíc telefonátů zvedli strážníci z operačního střediska během loňského roku. Zatímco některé obsahují dotazy, jiné různé podněty, další stížnosti i bonzování, najdeme ve výčtu samozřejmě i žádosti o pomoc s vyřešením různých situací. Jeden už by řekl, že už nás nemůže nic překvapit. A přeci může! Včera po půl jedenácté večer, kdy někteří z vás už tloukli špačky, nebo se věnovali jiné aktivitě, třeba sledovali co se děje za oknem na ulici, byla hlídka městské policie vyslána do jednoho z hotelů na Vřídelní ulici. Oznamovatelce totiž nefungovala elektronická karta od pokoje, kde měla své věci a nevěděla, co si s nastalou situací počít. Strážníci se po příjezdu na místo zamyšleně podrbkali na hlavě, rozhlédli se po prostoru, kde uviděli viset náhradní klíče od pokoje, a problém byl vyřešen! Padesátiletá žena se tak po prvním neúspěšném pokusu nakonec po druhém úspěšném pokusu dostala za pomoci hlídky do svého pokoje. Strážníci ještě zkontrolovali potřebné údaje a poté odjeli do nočního dění lázeňského města. Do soupisu povolání, ve které se strážníci ve výkonu služby tu a tam „promění“, připisujeme další bod – hotelová služba.