I takové momenty přinese služba strážníka. Vážíme si poděkování a rádi se o něj s vámi podělíme.
Dobrý den, pane Vlasáku,
chtěl bych tímto s Vámi sdílet moji zkušenost s hlídkou MP u hotelu Thermal, a to v neděli 25. 05. v cca 16:50 hod.
Provozujeme parkovací dům v Libušině ul. Osobně jsem asistoval při vjezdu do parkovacího domu a parkování dvou vozů, se kterými přijely celkem tři dámy. Jak se později ukázalo, jedné dámě je 68 let a byla výrazně ze všech nejmladší.
Po zaparkování došlo na obvyklou konverzaci, ze které vyplynulo jejich ubytování v KV, jednalo se o hotel Humbolt. Z hotelu bloudily do parkovacího domu cca 30 min. Vzhledem k situaci i jejich věku a nepřízni počasí jsem ji nabídl complimentary odvoz.
Za hotelem Thermal nás zastavila hlídka MP. Myslel jsem si do té doby, že mám právo odvézt v den příjezdu i odjezdu osoby a zavazadla do ubytovacího zařízení ve VLÚ. Pánové mě erudovaně a velmi slušně poučili, že jejich výklad je s tím mým výkladem v rozporu.
Po prověření mých přestupků v minulosti byl přestupek řešen dohodou. Strážníci působili velmi profesionálně, ale s lidskou tváří, plus brali ohled na konkrétní situaci i její věrohodnost.
Dámy se zmínily, že lepší start v KV si nemohly představit. Dle jejich slov jsme jim společně velmi pozitivně ovlivnili náladu na celý pobyt v KV a budou zkušenost šířit dál.
Pokud máte v týmu všechny kolegy tohoto ražení, tak smekám.
Děkuji
Martin Hájek